Pagini

a

miercuri, 26 iunie 2013

O atee într-un pelerinaj catolic

În ultima vreme mă gândesc tot mai des la ce-mi veni mie de merg într-un pelerinaj catolic. Mă declar atee ori de câte ori am ocazia, căci mi se pare că nu m-am identificat în niciuna dintre dogmele care vin cu religiile referitor la care m-am documentat. Și au fost câteva religii...Am încercat să explic de multe ori că probabil am nevoie de spiritualitate în viață și poate de asta mă îndrept spre acest loc (sfânt, pentru unii). Adevărul e că, precum mulți alții înaintea mea, nu un motiv foarte clar referitor la DE CE fac acest drum. E ca un vis născut din dorința de aventură, deschiderea spre oameni și culturi noi, precum și provocarea de a învăța ceva despre mine din tot acest amestec. Doar că...pe picior de plecare mă simt ușor năpădită de temeri, frici, fobii. Mai am 5 zile să-mi treacă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu