Pagini

a

miercuri, 2 martie 2011

1 versus "de la 2 in sus"

De cand fac cumparaturi pentru 1, am o problema referitoare la alimente. Nu gasesc nimic pe dimensiunea unei singure persoane. Vreau sa cumpar o conserva de porumb, o iau pe cea mai mica, dar normal ca e prea mult pentru o salata de o persoana. Vreau sa cumpar ananas, mananc un sfert, restul nu pot manca si pana a doua zi se cam strica. Vreau sa cumpar salata, aia e si mai tragic, se ofileste imediat.
Nu-mi spuneti "pastreaza la frigider" pentru ca asta fac, dar cum mananc putin, astea nu stau mai mult de 2 zile nici macar in frigider. In plus, o alta problema, mie imi place ca totul sa fie proaspat, la 4 zile dupa ce am desfacut o conserva de porumb nu-mi mai vine sa mananc din ea nici sa fie ea intacta...Si atunci sa nu ma enervez pe aia care nu stiu sa produca la cantitate pentru 1?

2 comentarii:

  1. Pe de alta parte, daca s-ar produce in cantitati pentru o persoana, numarul de ambalaje (in special indestructibilul plastic) pentru orice s-ar dubla sau tripla. Si avem deja destule deseuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Simplu, fa sa fie 2 in loc de unu. Sau 3. ;-)

    E.

    RăspundețiȘtergere