Pagini

a

vineri, 4 februarie 2011

A Romanian girl near Prague

Stiti si voi, se spune ca unii oameni simt o chemare pentru o anumita profesie. Pare un cliseu de fiecare data cand auzi "simt ca sunt facut pentru asta" dar cu riscul de a-i dezamagi pe sceptici, pot confirma ca acel gen de chemare chiar exista. A mea a existat demult, doar ca am ales sa o ignor mult timp, din prejudecati, din motive legate de bani ("e o meserie prost platita"), si din motive stupide cum ar fi "ceilalti considera ca nu e o meserie care sa merite". Ei bine, chemarea nu o poti ignora la nesfarsit, asa ca mi-am redefinit alegerile. Am ales sa devin profesoara.  Zica fiecare ce o vrea, mie imi place sa predau. Imi place sentimentul pe care il am cand le povestesc copiilor ceva nou, si pe chipul lor se vede uimirea aceea datorata unei noi decoperiri. 
Am ales sa fac primii pasi intr-ale educatiei, in alta tara. Pentru ca, datorita programului european Comenius, acest lucru este posibil. Practic acum imi fac pregatirea pentru catedra, invatand despre educatie intr-un context multicultural. Mai multe detalii despre program puteti gasi aici.  
Asta e, pe scurt povestea despre cum am ajuns eu in Hradec Kralove, Republica Ceha. Sper sa fie inceputul unui drum fructuos.

5 comentarii:

  1. Mult mult spor :*

    Roxana pe aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in drumul pe care il alegi. Si mie mi-a facut cu ochiul aceasta profesie insa am ales sa caut libertatea financiara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nah, că mi-ai răspuns la întrebare :D .

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mistotica: mi-ai amintit ca trebuia sa fac asta mai demult :P
    @Madalin: Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioi, ce trebuie sa tii tu minte, pentru micul dejun: Káva s mlékem!

    RăspundețiȘtergere