Pagini

a

luni, 3 ianuarie 2011

Voi cum incepeti anul?

Eu stiu sigur ca-l incep cu ton de schimbare. Azi mi-am dat demisia de la locul de munca, dupa o decizie bine analizata si datorita unei sanse pe care mi-am dorit-o in viata. Mi-am dorit mult de tot o schimbare din punct de vedere profesional, si acum sunt tot mai aproape de ea. Am ales un drum diferit de cel pe care l-am avut pana acum, si il incep pe taramuri indepartate (hapt in Cehia mai exact), foarte increzatoare ca va fi un drum bun pentru mine.

Imbratisez asadar, noul an, cu multa dorinta de schimbare, si cu mult entuziasm, cu dorinta de a face ca acest drum sa fie cel mai bun pentru viata mea. Nu pot decat sa va doresc si voua sa aveti acelasi curaj, sa va doriti o schimbare (fie ea cat de mica) si sa fiti deschisi la oportunitati, caci e foarte adevarat ce se spune despre schimbari: iti aduc mereu ceva in plus in viata.


8 comentarii:

  1. Pfhhh...
    Felicitări, tu, şi mult-mult succes în ramura asta de viitor pe care o începi!
    [suspect de serios comentariul ăsta, nu?]

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks, Clawd!(nu, nu esti suspect de serios, esti foarte in ton cu emotiile mele)

    RăspundețiȘtergere
  3. Baftă multă! Îmi plac oamenii care au curajul să schimbe lucruri importante în viaţa lor. Să te ţină entuziasmul tot anul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, nu pot decat sa ma bucur pentru tine daca asta este ceea ce iti doresti. Un lucru e sigur: esti o fata curajoasa. Sa ai bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Audaces fortuna iuvat! :D Un an nou cat mai bun!!!

    RăspundețiȘtergere