Pagini

a

miercuri, 15 decembrie 2010

Puterea zvonului

Era o vreme cand te duceai la discoteca. Nu in club, ca acum. Si era o vreme cand in Cluj, cea mai cea discoteca era O.K. In piata Mihai Viteazu, la etajul 1, tin minte ca era THE place pe cand eram eu in liceu. Desigur, ca o mica tocilara ce eram, nu prea aveam eu multe in comun cu discotecile, asa ca nu pot spune ca eram o clienta fidela, spre deosebire de alti colegi de liceu de-ai mei. Detaliul cu identificarea la intrare ca sa ai peste 18 ani era chiar irelevant, nu mai tin minte cum de intram.

Asa deci. Fiind O.K. asta in plina epoca de glorie, aglomeratie ca in orice discoteca, au inceput sa apara niste domnisori care intepau fetele cu ace, lasandu-le biletele in buzunar prin care erau informate ca tocmai au fost infectate cu SIDA. Avand in vedere ca numarul plangerilor crestea, lumea a inceput sa se panicheze, si sa nu mai mearga pe-acolo. Si in cateva luni de zile localul s-a inchis. Definitiv. Iar legenda spune ca principalul motiv au fost aceste zvonuri...

6 comentarii:

  1. Daca nu erai asa o tocilara stiai ca zvonurile respective au aparut demult, o.k. nici nu exista, era bianco ,atlantic, dupa aceea s-au reluat zvonurile ani la rand.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim: in Bianco mergeam doar cand era pentru "pici" - adica dupamasa de la 4 la 8 (avand in vedere ca la vremea respectiva eram in gimnaziu) iar in Atlantic am pus piciorul de vreo 2 ori in viata...cam la fel ca in O.K. de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chestia cu înţepatul era o fobie naţională, pt că se menţionau bârfe din astea şi despre Park Place sau Discoland (în Tm). Iar din ce-mi povesteau anumiţi amici, am aflat că se purta şi prin Reşiţa moda înţepatului. Nu pot să nu mă întreb: cum pizda mă-sii de s-o perpetuat trendul ăsta? Mobile din părţi, internetul pe atunci abia descoperea mirc-ul, iar prin ziarele locale astfel de ştiri apăreau meteoric.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mistotica, asta chiar n-o stiam. Si eu care credeam ca O.K. a fost un caz singular :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu...
    Daca imi aduc eu bine aminte - in ok am fost impreuna mai mult decat de 2 ori :))))
    ane

    RăspundețiȘtergere
  6. problemele reale au fost investitiile prost inspirate ale patronului. Macar daca erau niste investitii... s-a intins mai mult decat ii era plapuma. Cand ai bani si n-ai minte...

    RăspundețiȘtergere