Pagini

a

joi, 2 decembrie 2010

A creste

Acum cativa ani credeam ca nimic nu-mi poate ajunge la nas. Eram atat de ingamfata incat absolut nimic nu ma surprindea, absolut nimic nu ma atingea si totul era prea prejos pentru mine, eu eram mai buna decat orice si oricine. Pe bune, asta intelegeau toti cei din jur din atitudinea pe care o afisam in general. Desigur, cand mi se spunea asta, negam totul si spuneam ca "li se pare". Acum, privind in urma, imi dau seama ca ei aveau dreptate. Si inteleg asta pentru ca mi-am deschis putin ochii, am vazut putin lumea, si am inteles cat de minusculi suntem cu totii, in fata imensitatii lumii. Nu stiu cum sunt perceputa acum. Nu mi s-a mai reprosat demult ca "fac pe desteapta", dar ce simt eu schimbat la mine, este faptul ca am un respect diferit fata de lume. Fata de viata. Fata de tot ceea ce ma inconjoara. Ma inclin, si incerc sa absorb ceea ce pot din tot ce ma inconjoara. Si cu cat aflu si vad mai multe, cu atat inteleg cat de putine stiu de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu