Pagini

a

marți, 9 noiembrie 2010

Schimbarea la fata a culorii

Nu-s daltonista, dar recunosc oricand ca paleta mea de cunostinte in materie de culori e limitata. Drept urmare, cand mi-am cumparat aseara o rochita eu am vazut-o mov. Violet. Flacara violet adica. Purple rain. Glam-rock-purple. Deci ati inteles cat de mov vedeam eu rochita aia. Cand am ajuns acasa, am constatat ca de fapt rochita are culoarea asta:


Vin acuma si va intreb: voi ce culoare vedeti? Eu am aflat ulterior ca asta e faimosul "albastru electric". Mai sa fie! Are ceva daca eu tot mov vad?

9 comentarii:

  1. daaaaaaaaaaa!!!!! eşti chioarăăăăăăăăăăăăăăă! :-P

    RăspundețiȘtergere
  2. E albastru toata ziua si pana la sfarsitul veacului ....

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ai precizat daca ai gustat tuica de prune inainte de a te uita la rochita sau nu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai daca tu o vezi mov, ce mai conteaza, inseamna ca iti place, doar n-ai cumparat-o ca sa placa celorlalti...

    RăspundețiȘtergere
  5. da de ce să mă baţi? mai bine te pui bine cu mine şi îţi rezolv un control la ofta :-P

    RăspundețiȘtergere
  6. @vlad: drept e: chiar nu conteaza, mie imi place :p.

    RăspundețiȘtergere
  7. ...foaie verde de albastru, ma doare un cal maiastru... :)
    Violet este o nuanta a culorii "Albastru" conform teoriei despre culoare.
    Tu ai spectrul tau de nuante pe care le percepi intai cu sufletul cand vezi culorile. Prin urmare... rochia TA e Violet.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @edani . Teoria ta "despre culoare" nu-i buna. Violet este violet si albastru ii albastru.

    RăspundețiȘtergere