Pagini

a

vineri, 26 noiembrie 2010

Discutii in fata cabinetului medical

Stiti ca se poarta, si uneori chiar daca iti dai silinta sa le ocolesti, nu reusesti.

Stateam aseara in fata cabinetului si imi asteptam cuminte, randul. Fiind doctorita din-aia de "treburi femeiesti" (adica ginecolog), parca discutiile femeilor sunt mai amuzante cand se intalnesc pe-acolo. Cum a fost aseara. Mai precis, o doamna pe la vreo 60 si ceva de ani povestea de cele 2 fete ale ei si despre mama ei cum cel mai mare regret al lor ar fi fost ca nu si-au inselat sotul niciodata. Ca le pare rau ca nu au stiut cum e cu altul, ca s-au maritat cu primul barbat, si ca a vedea cum e cu altul e o curiozitate care ajunge sa te macine la un moment dat in viata, si inca destul de puternic. Celelalte femei prezente au aprobat. Eu m-am socat sa aud declaratii astfel de "libertine", cumva imi imaginam ca generatia de mai demult era mai incuiata din punct de vedere al trairii sexualitatii. Evident, m-am inselat. Sexul e tot sex, indiferent de epoca.
Si tanti asta avea ciuda pe barbatii care inselau, dar nu din cauza ca s-ar simti jignita, ci din cauza ca ar fi vrut sa poata face si ea. N-am apucat sa inteleg de ce nu a putut. Iar replica ei cand am spus ca m-ar supara infidelitatea din partea iubitului, si inca foarte tare, a fost de milioane (de rasete):
-Da ce, draga, ti-e frica sa nu se roada? Nu ti teme, ca tot atata ramane si daca mere cu alta!

3 comentarii:

  1. Mistotica, la ce anume she's got a point? la faza cu "te roade curiozitatea de nu-i adevarat daca nu mergi cu alt barbat" sau la faza cu "tot atata ramane si dac amere cu alta!" ? :P
    Oricum, toata disuctia a fost savuroasa pentru mine.

    RăspundețiȘtergere