Pagini

a

luni, 22 noiembrie 2010

Cate ceva despre sinucigasi

Obisnuiam sa-i condamn. Gesturile lor mi se pareau de neinteles. De ce sa-ti pui capat zilelor cand viata e asa frumoasa? Continui sa cred acelasi lucru dar acum sunt mai putin acuzatoare cand vine vorba de ei. Am urmarit cu mare interes urmatorul documentar:



Asa am inteles ca, cei care sufera de o boala mintala trebuie intelesi si priviti putin altfel. Bolile mintale par un lucru de neinteles pentru majoritatea dintre noi, nimeni nu le acorda importanta cat timp fizic nu se manifesta nimic, desi creierul unui om care sufera de o boala psihica chiar arata anomalii fata de creierul unui om sanatos. Nu le caut justificari celor care aleg calea sinuciderii, incerc doar sa ii acuz mai putin, si sa le inteleg boala.  

Un comentariu:

  1. Eu ţi-am spus că nu-i totul în alb şi negru. Există foarte multe nuanţe de gri, când vine vorba despre depresie şi unde poate duce ea.

    RăspundețiȘtergere