Pagini

a

marți, 5 octombrie 2010

Se cere inventie noua

Sau daca exista, va rog sa-mi spuneti de unde pot lua si eu asa ceva. Am nevoie de un dispozitiv pe care sa-l atasez la portmoneu, chei si telefon. Si care sa sune cand le caut. Inca nu mi-am imaginat cum as face sa nu pierd ala pe care ar trebui sa apas, dar am vazut faza asta in vreun film asa ca trebuie sa existe pe undeva. Serios, dimineata la ora 7 sunt buimaca, parca m-ar fi lovit cineva in cap, si de cele mai multe ori reusesc sa uit pe-acasa telefon sau portmoneu sau chei. Cand locuiam singura si usa de la intrare se inchidea automat, iar eu eram fara chei, am ramas in fata usii de vreo cateva ori pana sa ma invat minte. Sau poate-mi recomandati ceva tehnici de evitat sa uiti acasa telefon+portmoneu+chei?

8 comentarii:

  1. O solutie ar fi sa ti le pui pe toate intr-un loc la iesirea din casa! Sau cand iesi din casa, sa iti impui sa verifici daca le ai pe toate :D !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela, de verificat verific mereu, si niciodata nu mai stiu pe unde le-am lasat. La telefon e cel mai simplu, stiu ca e in pat, ca m-a trezit alarma. Portmoneul si cheile nu stiu niciodata unde le pun :(. Si pierd minute bune in cautarea lor dimineata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Oana. S-a inventat deja si este o practica utilizata in multe organizatii. se numeste management vizual :) pentru detalii si eventual o implementare contacteaza`ma :))

    RăspundețiȘtergere
  4. exista dispozitive "find me" exact pe principiul care exista si la telefoanele fixe cordless. ai la dock-in station, butonul care la apasare face ca telefonul sa sune, daca e in raza statiei, adica in casa . dock in station poate sta pe birou tot timpul, deci nu ai sa poti pierde dock-in station-ul. ar trebui sa gasesti asa ceva la vitacom , sau poate chiar la practiker. in general ma magazine gen vitacom ar trebui gasesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Globalizarea ne salvează: erau pe vremuri nişte cutiuţe chinezeşti, care se puteau cumpăra "de la ruşi", care piuiau dacă fluierai în preajma lor.

    Le puneai breloc la chei şi când fluierai tu, fluierau şi ele.

    Problema e că dacă îţi pui una la chei, una la portofel şi una la mobil, o să piuie peste tot :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai gasesc de-alea "la rusi"? ca vreeaaaaaauuuu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Recomand şi eu brelocurile piuitoare. Mi-au fost de mare folos în clasele primare, când visam cu ochii deschişi. Din păcate, nu prea am mai văzut aşa ceva de prin '96 .

    RăspundețiȘtergere
  8. O tehnica buna e sa mai vizitezi un medic de specialitate...

    RăspundețiȘtergere