Pagini

a

luni, 18 octombrie 2010

De ce sa scrii?

In ultima perioada mi-am pus destul de des intrebarea asta: de ce sa scriu? De ce scriu? Acum vreun an spuneam ca scriu pentru mine. Spuneam ca scriu pentru ca astfel ma simt eu mai bine. Dar spuneam un adevar doar pe jumatate. Da, scriam pentru mine, dar scriam si pentru altii. Ce e scris aici e scris si facut public pentru ca altii sa citeasca. Unii dintre cei care citesc imi spun ca se regasesc in cuvintele mele, altii imi spun ca rad de experientele mele, altii ma contrazic sau incep sa se certe cu mine pe motiv ca nu sunt de acord cu ceea ce afirm. Reactiile fiecaruia ma bucura. Mult. Si asa ajung sa spun acum ca, de fapt, eu nu mai scriu demult doar pentru mine, ci scriu pentru oricine simte nevoia sa ma citeasca si sa ia din cuvintele mele ceea ce simte ca are nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu