Pagini

a

miercuri, 27 octombrie 2010

Cum inviti (sau nu) oamenii la petreceri?

Cand organizezi o petrecere, mai mare sau mai mica, apare mereu dilema invitatilor. Pe cine si cum inviti? Bine, daca n-ai prieteni multi si stii ca cercul tau de prieteni se invarte in jurul acelorasi 5 oameni, atunci nu ai treaba. Dar pentru oamenii ca mine, na, devine un picut problematic. Eu vad 2 posibilitati:
1. Faci cum am facut eu de ziua mea: am organizat un mini-chef intr-un mini-apartament. Cand spun mini, chiar mini inseamna. Adica am inteles ca ma limitez la maxim 12 persoane, si la rugamintea gazdei, si in concordanta cu ceea ce voiam sa fac eu de ziua mea. Si a fost minunat. Iar cei neinvitati si care ulterior s-au suparat, well imi pare rau ca nu au inteles de ce a fost nevoie sa ma limitez, e problema lor. N-am facut un secret din organizarea chefului, am incercat sa explic frumos de ce nu pot mai mult, cine a vrut sa inteleaga bine, cine nu asta e.
2. Faci cum fac altii: "ba, fac un chef, da nu pot invita decat 15 oameni, tu esti invitat, da sa nu-i zici la X ca el nu e invitat". Aici tine de ideea fiecaruia de organizare. Da' faza cu "nu-i spune lui X" mi se pare deja de domeniul claselor primare, ca doar atunci aveam impresia ca faza cu "nu-i spune lui X" mai tine.

Fara suparare, metoda mea mi se pare cea mai buna.  

5 comentarii:

  1. amu cat timp esti anonim poti sa te tot superi, n-am ce sa-ti fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu m-am supărat. Dar te iert, că-s tocmai la Timişoara! :))
    Serios acu, tu cu Makavelis sunteti aproape pe aceeasi felie, că şi el avea o problemă cu ăia de se supără că n-au fost invitaţi la vreun chef. Diferenţa e că la tine a fost şi spaţiul. La el a fost doar... cheful de a-i vedea/nu-i vedea pe unii/alţii.
    Eu, din proprie experienţă nu mai pot să mă exprim, că nici nu mai ţin minte CÂND am organizat ultima oară ceva de genul ăsta... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot un anonim posteaza, si spunca daca ar sti stanga ce face dreapta nu ar fi probleme dastea.. si mai ales daca totul ar fi natural si prietenii nu s-ar fotra sa se accepte intre ei atunci totul ar veni de la sine... la ceea ce ar trebui si tu si ceilalti sa va ganditi este daca intradevar ai nevoie de preteni aia? ca de afectat vad ca te afecteaza cand nu esti chemata cu ei, iar pe ei ii intere ca nu au fost invitati la tine la chef.. daca sunteti sinceri no sa mai aveti probleme dastea.. sinceritatea doare da e folositoare. Ave

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim. Prin postarea asta eu am facut unele alegeri. Nu au fost bine primite. Asta e.

    RăspundețiȘtergere