Pagini

a

joi, 9 septembrie 2010

Pensie?

Bucuria mea este de scurta durata, stiu. Ma bucur pentru ca cei care aveau pensii de 30.000 de lei au acum 2.000. Pensia de 2.000 de lei e o pensie mare comparat cu a majoritatii, care au pensie de sub 1.000 de lei. Ma tot gandesc, oare cum e sa ai pensie de 30.000 de lei? PENSIE?? Ce salar trebuie sa fi avut ca sa ai pensie de 30.000 de lei? Eu nu pot sa-mi imaginez 30.000 de lei. Serios. Contul meu n-a aratat niciodata asemenea suma. Banii aia i-am luat sub forma de credit (suma mai mica de-a dreptul), de la o banca. Si exista oameni care ii iau LUNAR ca pensie?? In Romania?? Ma scuzati, dar mi se pare anormal. Iar crizele lor de acum mi se par si mai anormale, dar macar ma distreaza. Li se pare strigator la cer ca ei sa aiba pensiile calculate in functie de salar. Adrian Paunescu, acest ilustru comunist care se pricepe la cantat, la scris, la fotbal, la facut legi, la pupat in cur televiziuni dar mai ales la scos cu basma curata una bucata nevasta care a ucis 3 oameni intr-un accident de masina (stie cumva cineva ca femeia aia sa fi facut inchisoare macar 3 ani?), acest burtos carunt cu ochii lacomi, zice ca din 2.000 de lei nu-si poate plati curentul si nu-si poate tine fata in facultate. I-as scrie pagini intregi despre cum o tara intreaga reuseste sa faca asta din mai putin, dar ar fi degeaba. Oamenii ca el traiesc intr-un univers paralel, care n-are nici o legatura cu Romania pe care o traiesc eu. Cei ca el, care se plang de pensiile lor dar nu simt nimic fata de cei care fac foamea pe pensii de 200-300 de lei, imi provoaca o scarba incredibila.
Da mai, ma bucur ca acum traiti si voi in Romania, ma bucur ca simtiti si voi, pensionarii ex-de lux, adevaratul nivel de trai din Romania. Si vai cum as vrea sa va spun asta privindu-va drept in ochi!

3 comentarii:

  1. Dar oare... ochii lor se vor cobori vreodata la nivelul ochilor nostrii!?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu cred ca sunt asa de sus, cred ca sunt ascunsi in spatele burtilor lor imense. s-au indopat si de nu le-a fost foame, numai pentru ca au putut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te bucuri degeaba. Ex-pensionarii de lux nu trăiesc din pensia aia. Au ei alte venituri, cu mult, mult mai mari.

    RăspundețiȘtergere