Pagini

a

miercuri, 29 septembrie 2010

Din invataturile unui politist italian

Italia, o duminica noaptea ca oricare alta.
"Trage pe dreapta" arata un politai. Merge la sofer si cere actele. Il rog frumos sa vina pe partea dreapta, a pasagerului, alias eu, alias vorbitorul de italiana din masina. Vine, cere si buletinul meu (nu permisul soferului). le ia si merge sa completeze ceva tabele de-alea de-ale lor. Si ma trazneste: suntem 2 romani intr-o masina cu nr. italian si netrecuti ca proprietari ai masinii nicaieri. Atunci ce-mi trece mie prin cap? Ca de obicei, sa incep sa fac glume da de o lasa careva mai moale. Mai ales ca cel care ramasese sa ne pazeasca ne pazea cu mana pe mitraliera. Si incep:
-Stiti, GPS-ul arata o directie, eu cunosc zona si ii spun sa o ia intr-o alta directie, iar bietul de el (care e la volan) devine confuz si o luam pe strazi gresite.
Politaiul cu mitraliera:
-Doamna, sincer parerea mea e ca ala care cunoaste drumul trebuie sa mearga singur in masina. Sau sa nu dea indicatii.
Simteam un soi de alianta tacita intre cel din stanga si cel din dreapta. Se intelegeau din priviri. Eu:
-Bine, dar na, stiti cum sunt femeile, nu prea se pot abtine de la dat indicatii.
-Domnisoara, nu stiu cum sunt femeile romance, dar italiencele stiu ca sunt un dezastru cand vine vorba de cicalit. De fapt nu, mai bine, sunt absolut convins ca de la Polul Nord, la Polul Sud, toate femeile sunt la fel. Toate sunteti la fel, identice.
Eu (uitandu-ma la mitraliera pe care o strangea tot mai tare):
-Nu pareti foarte fericit de concluzia la care ati ajuns.
La care politistul, uitandu-se dramatic intr-o parte:
-Nu sunt fericit, de pe-acum sunt resemnat!

Eu am ras, el nu.

2 comentarii:

  1. daaaaaaaaaaaaa. am sustinut de 1000000 de ori acelasi lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca faci munca patriotica si dai o mana de ajutor misoginilor. Nice!

    M

    RăspundețiȘtergere