Pagini

a

vineri, 3 septembrie 2010

Cand imbatraneste, omul.....

....se prosteste. Sau chefuieste. Sau (cum fac eu) le face pe amandoua.

Cum am ales sa ma prostesc? Si sa chefuiesc? Cum imi place mie cel mai mult. Mi-am invitat cativa prieteni la un mini chef. Numar limitat din motive de buget limitat si spatiu limitat. Dar daca iese chef de chef, logic ca nu va fi primul chef de acest gen. Invitatia a sunat cam asa:

Invitatie speciala



Data: vineri, 3 septembrie


Locatia: (din motive de securitate, pastram secret acest detaliu)


Ora: incepand cu ora 21, pana cand ne lasa ....


Pentru ca cineva anume refuza sa imbatraneasca, te invit la sarbatorirea celor 9 (2+7) ani pe care ea ii implineste, la Cheful Anilor ´90, sa ne amintim impreuna de era Beverly Hills, Salvati de clopotel, Baywatch, si sa dansam (optional asta cu dansatu’, ii inteleg pe cei carora le-au ruginit oasele) pe muzica lui DJ Bobo, Fun Factory, Mr. President (nu poate lipsi Coco Jambo, desigur), si, dupa ce golim sticlele sa le invratim in cerc, aducandu-ne aminte de „Sticluta”, „Adevar sau provocare” si alte jocuri de pe vremurile acelor chefuri!

OBLIGATORIU: Tinuta este obligatorie, adica va rascoliti dulapurile de haine pe care nu le-ati aruncat inca (sau dati o raita prin seconduri) si veniti imbracati dupa moda anilor ´90.

Bonus: pentru a spala anumite pacate, sarbatorita va va servi cu cate o portie de macaroane. Ne-uleioase, si de data asta dupa reteta verificata. Italiana, desigur.

Ne vedem acolo!

Deci cam asa sarbatoresc eu ca am crescut mare. Si piesa cu care intru in atmosfera este: 
 

3 comentarii:

  1. Deci, de fac rost de-o pereche de pantaloni tip şalopetă, pot să vin? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. haide, esti bine venit! Si nu te pun la tortillas de data asta :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Iau avionu' de 4 din Malaga şi vin :D .

    RăspundețiȘtergere