Pagini

a

vineri, 24 septembrie 2010

2 lucruri pe care nu le inteleg la (unii) barbati

De fapt sunt 2 obiceiuri pe care personal le gasesc dezgustatoare la barbati. Si cand le vezi zilnic in drum spre serviciu, dis-de-dimineata, la un moment dat deja nu mai poti. Asa ca azi am luat atitudine (poate cam urata pentru o domnisoara, dar macar am ras bine inainte de a-mi incepe ziua). Nu suport:

1. Flegmatul pe strada.
Care-i faza? Ce satisfactie iti ofera acest dezgustator obicei?

2. Scarpinatul la coaie.
(da, am scris "coaie", hai sa trecem mai departe la ideea principala)
Il vad azi pe un tip, destul de grabit, ca merge pe strada, si la un moment dat, la vreo 10m distanta de mine, incepe sa se scarpine. M-am oprit in fata lui, l-am prins de umeri, si cu ochii plini de compasiune, l-am intrebat: "Ai latai, asa-i? De-aia te scarpini la coaie, ca ai latai. Bietul de tine!"
Da, a mutit, si da, am ras cu pofta pana am ajuns la serviciu.

11 comentarii:

  1. cum sa nu fie socat ... el se chinuia luni intregi sa nu-i fie rusine a merge la doctor + ai spus cu atata usurinta 2 cuvinte atat de mult evitate de el. Eu cred ca s-a indragostit pe loc de tine :))
    Dar daca te-a atins cu mana, nu ma mai ating de tine nicio data :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim: nu stiu cine esti de spui "nu ma MAI ating". daca se presupune ca te cunosc, vreau nume :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai fi vrut, ai fi putut dar nu cred ca i-ai spus intr-adevar ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. @ anonim (pfff, greu se decid unii sa semneze un comentariu) DA, am spus-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se scarpina la bine pt ca probabil nu s-a mai ras de cam o saptamana....si`i crestea inapoi podoaba....si`l cam mânca....si nuprea`i incapeau bijuteriile`n chilotzi....poate :P

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Flegmatul pe strada, desi dizgratios, produce relaxarea papilelor gustative.

    2. trebuia sa-l intrebi: Ce faci koae, te scarpini ?

    RăspundețiȘtergere