Pagini

a

joi, 26 august 2010

Scrisoare pentru tigani

Imi place de voi. Aveti un farmec aparte, sunteti o cultura (inca) oarecum mistica, aveti credinte deosebite fata de alte culturi si uneori pofta de viata si energia voastra devin molipsitoare. Printre voi sunt cativa cu care am reusit sa ma inteleg si sa-mi fiti chiar simpatici. Dar nu despre ei scriu acum. Ci despre aceia dintre voi cu care am o problema de toleranta.

Am o problema cu aceia dintre voi care refuza regulile societatii in care traiesc. Si mai rau, devin si molipsitori. Pe principiul "daca tiganul fura si nu-l prinde nimeni, de ce sa fiu eu mai prost?" a mers destul de mult si romanul si asta incepe sa ma afecteze tot mai mult. N-am sa inteleg niciodata de ce refuzati educatia, cu atat mai mult cu cat aveti acces gratuit la ea doar pentru ca sunteti tigani (UBB are specializari cu locuri bugetate special pentru "rromi"). Sau de ce refuzati sa munciti precum restul muritorilor de rand. Existenta inutila pe pamant este condamnata si de religie, neproductivitatea este chiar un pacat capital (i se mai spune lene), deci nu sunteti condamnati doar din punct de vedere social. Nu inteleg de ce preferati sa furati, cauzand astfel traume unor oameni care nu v-au facut nimic in viata. De ce banul muncit de altii e mai bun pentru voi decat banul muncit de voi?  De ce trebuie sa-mi fie mereu teama si sa strang geanta mai aproape cand va recunosc pe strazi, stiind ca sunt mari sanse sa ma furati? De ce refuzati sa locuiti in conditii decente si sa va spalati? De ce va cresteti copiii in spiritul cersetoriei si furtului?

Si intoleranta mea fata de voi creste cu atat mai mult cu cat atunci cand ati mers prin alte tari v-ati prezentat drept "romani". Va trimit altii cu forta inapoi in Romania si ameninta cu interdictii la adresa intregii tari, totul din cauza voastra. Si voua nici ca va pasa. Va mandriti cu asta. Ca asta de aici:



Cu cat aud mai des lucruri din-astea cu atat devin mai rasista fata de voi, tiganii. M-am saturat de voi, astia care refuzati sa va adaptati la reguli. Din partea mea plecati unde vedeti cu ochii, muriti, ascundeti-va, orice, dar sa nu mai stiu ca sunteti in continuare niste paraziti.

4 comentarii:

  1. Suparata tare! Pacat ca nu vede ei, cei care trebe sa vede! Ca si daca vede nu stie ceteasca nimic. SI oricum avem si noi destui "tigani" printre noi, cu piele alba si bine imbracati. Si chestia cu poseta, pot spune ca nu are rost sa o strangi la subtioara, ca oricum ne fura statul roman cu nesimtire oricat te-ai feri!
    Avelo pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiganii sunt asa fiindca poporul roman si statul sunt prea toleranti. Probabil ca multi se tem de blestemele lor, iar statul este incompetent. Daca statul nu ar fi incompetent nu s-ar mai lauda asa ca fura si nu se tem decat de Dumnezeu.
    Daca nimeni nu le-ar da niciun ban la cersit, atunci ar putea fura, si daca politia si-ar face treaba, ei nu ar avea alta solutie decat sa munceasca... Eu demult nu le dau niciun ban, fie copii, fie gravide si nu ma tem de superstiitiile lor si asa ar trebui sa faca fiecare daca chiar vrea sa traiasca ca un om normal .

    RăspundețiȘtergere
  3. E un cântec mai vechi la adresa ţiganilor.
    "Antonescu de trăia
    El, din voi, săpun făcea"
    Mă tem că ăştia nici ca materie primă de săpun nu-s buni. Personal, n-aş avea nici o remuşcare să extermin toţi ţiganii [ţigan ca şi caracter. Sunt, după cum bine ştim, şi mulţi ţigani cu pielea albă. Că 98 la sută din "rromi" sunt şi ţigani, asta-i altă treabă]. I-aş urca pe toţi în vapoare cârpite, iar când ar ajunge în mijlocul Mării Negre, aş da cu nucleare în ei. Câte 4 în fiecare vapor, ca nu cumva să scape vre-unu. Dup-aia mă puteţi judeca la câte Hăgi vreţi :D .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mistotica, esti simpatic tare :)))

    RăspundețiȘtergere