Pagini

a

duminică, 29 august 2010

Relatare speciala cu porumbei

Intrerup aceasta minunata zi de duminica pentru a va povesti (cu sufletul la gura de emotie) odiseea desfiintarii cuiburilor de porumbei din balconul meu. Cand invat cum se pune link, o sa va trimit la postarea "cui sfantu' ii plac porumbeii" ca sa intelegeti prin ce tortura auditiva am trecut eu timp de cativa ani de zile.

Dar azi, oh, minunata zi de azi, a devenit decisiva. Inarmata cu nervi si isterii feminine am intrat in camera parintilor urland la tata ceva de genul: "Fii barbat si du-te si omoara porumbeii aia, fa ce vrei cu ei, da sa dispara de acolo ca nu pot sa dorm de ei". Nu stiu prin ce miracol tata a fost mai afectat de crizele mele, nu ca pana acum, si in fata unei voci de femeie careia i s-a adaugat o a adoua voce de femeie care urla la el din acelasi motiv, a cedat. Bietul, cred ca era cam ametit la cum incepuse ziua de duminica pentru el, asa, din senin.

Si se duce tata si desface pe-acolo placile care permisesera crearea cuiburilor nenorocite. Si toata treaba are loc in genul: "hai de-acolo mai, hai, du-te, zboara, shhhhhhh, shhhhhh, zboara!". Ulterior, vazand cat se zbat porumbeii aia in geam ca nu vedeau de geam si tot in el dadeau cu capul pana sa iasa, tata discuta paternal cu ei: "Ba da prost te-o facut ma-ta, da tu nu vezi ca acolo e geamul deschis, ma prostule ma? Da zboara odata, ce mai astepti!" si astepta cuminte pana porumbelul gasea geamul deschis si zbura...Desigur, eu deja radeam cu lacrimi auzind ce povesti are tata cu nenorocitii aia.

Pentru iubitorii de animale, precizez ca nici un proumbel nu a fost ranit. Pentru ceilalti, au fost alungati 4 indivizi din specia aia falfaitoare a porumbeilor, si urmeaza sa pun ace pe-acolo, sa ma asigur ca nu se mai intorc veci!

Asta a fost tot pe minunata asta zi de duminica.

2 comentarii:

  1. Vrei sa te credem asa pe cuvant ? Stim ca ai facut supa din ei .

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat jeg au lasat porumbeii astia la mine in balcon, numai deliciosi nu mi s-ar fi parut!

    RăspundețiȘtergere