Pagini

a

marți, 31 august 2010

Nu vreau flori. Punct

In general ma astept sa primesc flori doar de la iubit. Si atunci, fara sa fie ocazie speciala. Adica nu de ziua mea, nu de ameteala aia de Valentine's, nu de 8 Martie (desi ador ghioceii) ci mai degraba cand nu e nici o ocazie deosebita. Adica e ceva de genul "treceam pe langa batranelul asta si m-am gandit sa-ti aduc trandafir de la el". Cam cum a facut cineva aici adica:


 
A oferi flori a devenit un gest care se face cand e sarbatoare. A devenit banal. "E ziua ta, primesti flori". "Te mariti primesti flori". "Termini facultatea primesti flori". Imi spunea o prietena ca a primit la cununie flori in valoare de aproximativ 250 de lei. Daca ar fi flori in ghiveci (iar acolo eu am o preferinta pentru ierburile aromatice sau pentru plantele pe care le folosesc la gatit), bucuria ar fi foarte mare. Dar sunt flori care dupa o saptamana nu mai stii de ele. Si atunci nu-i pacat? Si de flori si de bani?
 
Ce-ar fi, asa, macar din cand in cand, sa oferim flori cand nu e o ocazie deosebita, iar la acele ocazii surprizele sa fie altfel? Sa nu mai fie niste gesturi banale?

PS: buchetul asta mi se pare de zeci de ori mai frumos decat toate ornamentele care se pun mai nou la flori. Simplu, doar trandafiri. De aici: http://www.primstar.ro/  

5 comentarii:

  1. ... atunci facase voia ta: de ziua ta primesti patrunjel si o radacina de pastarnac :) ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Zau ca ma bucur mai mult (mai ales daca adaugi si busuioc, rozmarin, oregano la astea....sau ardei iute :x)

    RăspundețiȘtergere
  3. sau flori de la "prietenul meu" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci nu-ţi voi da niciodată flori :

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi se pare ca e ceva prea banal si lipsit de sentiment sa primesti flori, mai ales de sarbatori. Exista atatea alte cadouri mai inspirate si uneori chiar mai ieftine. Insa majoritatea se gandesc la faptul ca fac impresie cu florile si ca ele exprima sentiment, frumusete, etc.

    RăspundețiȘtergere