Pagini

a

marți, 3 august 2010

Gusturi ciudate

Hai, recunoasteti. Fiecare ati avut cel putin o data in viata o slabiciune anume pentru un cantaret, o piesa anume, asa, mai ciudatica. Pe care acuma ati cam vrea sa o renegati. Adica acuma zici: "bine tuuuu, cum poti sa asculti asa ceva?" si de fapt pe ascuns, asa sa nu te vada/auda nimeni, esti un mare fan.

Asa am fost io cu Backstreet Boys. Ioai si ce camera tapetata aveam cu postere numai si numai cu ei....Nu exista nimic altceva. Ah, da, a aparut ulterior gay-ul de Enrique Iglesias, da atunci eram deja mai maricica. Si cum stateam eu cu urechea lipita de casetofon, si cum strangeam bani sa cumpar albumele lor (alea originale, da? adica de la aia care te prosteau ca vand album original si-ti dadeau o copie piratata foarte bine). Normal, acum nu recunosc usor (mi-a trebuit ceva vreme sa scriu asta si sa fac o astfel de marturisire - adica aiaaaa????). Da no, eram copchila, scuza e buna. Desigur, taica-meo, fan Deep Purple, Led Zeppelin, Doors se rusina cu mine, da l-am impacat invatand "Angie" de la Rolling Stones, i-o cantam ca sa uite ca am camera plina de poze cu baieti ciudati.

Singurul pacat din epoca aia, care a ramas intact la nivel de "ador piesele astea" a fost Jon Secada. Deci da, pot asculta "If You Go" si "Just Another Day" intr-una si tot nu ma satur.

3 comentarii:

  1. Cu multa rusine trebuie sa recunosc ca ascultam Andre. Ba chiar mi-am luat si "tractoarele" alea hidoase, bucuria piticilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia. Cu multa rusine recunosc ca ascult piesa noua a Andreei Balan, Trippin'. Nu ma pot abtine, serios, nu stiu ce am :))))))).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ascultam Take That, stiam toate piesele, TOT. Si acum ma mai paleste melancolia si ascult ;))

    RăspundețiȘtergere