Pagini

a

luni, 23 august 2010

Avionule, e probleme!

Diminetile de vara sunt minunate. Desigur, asta stiti cu totii. Abia dimineata reusesti sa atipesti, e racoare afara, iar sperantele tale de putina odihna sunt indeplinite si poti dormi in sfarsit 2 ore pana sa incepi o noua zi. Asta daca nu cumva se intampla sa locuiesti pe directia de aterizare a avioanelor la tine in oras. Am dimineti (precum cea de azi) in care pe mine ma trezeste zumzetul avioanelor si ferestrele mele care tremura. Si ies cu ochii adormiti in balcon, fugind (da mai, fugind, si uneori chiar dezbracata daca e cald tare noaptea), cu impresia ca de data asta avionul se opreste in bloc, sau intra direct in balconul meu. Zgomotul e asurzitor, spaima nu va explic, si intr-un final ajung mereu sa injur, ca ma sperie astia dis de dimineata. Si dau sa verific azi, pe site-ul aeroportului, ce nenorocire de avioane au fost azi dimineata, de au trecut vreo 4, in decurs de 1 ora, asta in conditiile in care in mod normal la Cluj nu exista asa multa activitate. Spre surpriza mea, intre 6 si 7 dimineata, nici un zbor. WTF?? Acuma n-oi fi eu chiar asa de paranoica incat sa visez avioane deasupra mea si geamuri care tremura. 9/11 e de vina pentru ideile cu avioane care intra in cladiri.

2 comentarii:

  1. Banuiesc ca nu este placut. Aici in Madrid un cartier foarte mare care sa extins in ultimii ani, au dat in judecata absolut toate companiile aeriene care aterizeaza si decoleaza aproximativ la dicerenta de sub 30 de secunde.
    Gandeste-te c-am ce sufera acesti oameni.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Din curiozitate- se poate ca toate fecioarele sa aibă curiozitate "în sânge" :-P, am verificat zborurile de pe aeroportul din Cluj. Ceea ce tu ai "greşit" este ca ai verificat sosirile... să ştii că şi plecările presupun o relativă apropiere de sol prin zona unde dormi tu, asta dacă dormi cu ai tăi,şi sunt 6 zboruri în intervalul orar 06-08.15. Dacă pe lângă curiozitate, ai mai da dovadă şi de meticulozitate...că tot eşti din zodia PERFECTĂ :-)).
    P.S: oricum ce-i rău nu piere, aşa că nu mai ieşi dezbrăcată pe balcon, la şase dimineaţa sunt şanse puţine să impresionezi pe cineva care să şi merite.

    RăspundețiȘtergere