Pagini

a

luni, 26 iulie 2010

Geanta mea

Da da, stim cu totii ca in geanta unei femei singurul lucru care lipseste mereu este ordinea. Desigur, eu nu reprezint exceptia de la regula. Unde mai pui ca-mi plac gentile oversized, am mereu loc suficient ca sa port tot felul de lucrusoare inutile prin ele.

Saptamana trecuta insa am decis sa schimb geanta, si sa iau una mititica. Normal, marimea nu m-a impiedicat sa o indes cu de toate.

Asa se face ca in geanta de lungime 25 cm si inaltime 20 de cm (aproximativ, caci s-ar putea sa fie si mai mica) intr-o zi aveam asa:
- 1 pereche de pantaloni scurti
- 1 tricou
- 1 carte (subtirica ce-i drept)
- 1 portmoneu
- 2 telefoane
- 1 stampila
- 3 pixuri (am o fixatie, mereu am prea putine pixuri)
- 1 creion (pentru prins parul)
- 2 elastice de prins parul
- port-fard (acolo nu intru in detalii cu ce continea, oricum ma limitez la chestii basic)
- crema de maini

Privirea unui barbat in momentul in care am scos toate astea din mini-geanta mea: priceless!!!!!

4 comentarii: