Pagini

a

miercuri, 7 iulie 2010

Cum nu vreti voi sa ma credeti pe mine...

...cand spun ca sunt ghinionista. Deci mi-era azi o pofta nebuna de placinta (cu gem, preferata mea), drept urmare vazand-o in meniul uneia dintre firmele de catering de la care mananc la serviciu, o comand. Si astept cu nerabdare placinta mea. Deja aveam ochii aproape iesiti din orbite cand imi zice colega pe mess ca a sosit placinta. Si ma duc dupa mult dorita mea placinta cu gem. Deschid cutia si vad inauntru....o clatita.
Mama ei de clatita de 3.5 lei O BUCATA DE CLATITA!!!! a, si gemul ala era cred ca un sfert de lingurita intins asa, sporadic prin clatita impaturata. Mai bine mergeam la placintaria de la colt, unde placinta e for real, si costa 2 lei. Numa ca tre sa ies cu bilet de voie din firma, ca la scoala.
O clatita cu 3.5 lei!!!

Un comentariu:

  1. clatita e tot 2 lei. 1.5 lei eraa cutia :) data viitoare zi-i sa ti-o aduca in mana :)))

    RăspundețiȘtergere