Pagini

a

duminică, 4 iulie 2010

Cum am reusit sa ma ard la mana dreapta

Eram candva asa, mai priceputa prin bucatarie. Stateam mai des pe-acolo, faceam mancaruri gustoase, si rareori pot sa spun ca nu mi-a iesit mancarea buna. Asta pana saptamana trecuta, luni, cand am reusit sa ma ard. Uite-asa: am pus cartofi la fiert, cand sa-i strecor in chiuveta am alunecat putin pe gresie si m-am dezechilibrat suficient cat sa vars o buna parte din apa clocotita pe mana mea dreapta. Pe toata mana. Vedeti pozele.
Cu aceasta ocazie am invatat:
1: Pe arsura NU SE PUNE ULEI. Dintre leacurile babesti pe care le stiu probabil asta e cel mai contraindicat de medici din urmatorul motiv: uleiul, cand se incalzeste pe piele, arde in continuare. Din seria "daca tot m-am ars sa o fac si mai lata", of course, eu am pus ulei pe mana.
2: E bine sa suni la 112. Normal ca timpul are o cu totul alta valoare cand mana ta arde la propriu, dar e bine sa suni, mai ales daca esti habarnist (de-ala care habar n-are de nimic) ca mine. Ti se va spune ce sa faci pana ajung ei. Adica sa tii mana in apa rece si atat.
3: Cand sunt treburi urjente, gen "arde", salvarea e prompta. 15 minute din momentul apelului pana unde locuiesc eu mi se pare timp extraordinar, cunoscand traficul din zona.
4: Cand te arzi la mana dreapta si trebuie sa iti iei pantaloni pe tine, ca altfel te duc oamenii aia in curu' gol la spital, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca te va incheia la pantaloni unul dintre cei care iti acorda primul ajutor, chiar daca e barbat si nu tocmai tinerel cum se intampla in visele erotice.
5: Daca te-ai ars de nu-ti poti misca degetele de durere e clar ca trebuie sa mergi la spital, oricat de mult ti-ai dori sa nu fie nevoie.
5: Cand urci in ambulanta cu mana bandajata provizoriu, da, va fi plin de vecini care vor face cerc in jurul ambulantei sa vada ce-ai patit. Toti vor sa se asigure ca esti ok, doar te-au vazut crescand de cand erai in scutece. Zambeste-le oricat de tare te-ar durea, ca iti vor binele (marea majoritate).
6: La spital, cand esti in camera de garda, cu medicul de garda, zambeste aporape incontinuu si fa glume cu medicii si asistentele. Garantat 100% iti vor face mai multe calmante intravenoase si intramusculare, orice ca sa te simti mai bine. In cazul meu a functionat de minune. Plus ca tot procedeul de curatare, cremuire si bandajare a mainii a fost mai bland decat ma asteptam eu.
7: Cauta pe cineva care sa fie dispus sa gateasca mai des decat tine. Eu una e clar ca o vreme voi sta departe de aragaz si de apa fierbinte.

Sper sa nu va oripileze pozele, dar s-ar putea sa ramana cicatrici si mana mea sa arate asa de acum inainte. Eu sper sa nu, dar ma pregatesc psihic si pentru o astfel de posibilitate.





6 comentarii:

  1. :( ... sa te faci bine....

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ma fata ce ai facut?

    sper sa fii ok, si sa nu ramai cu urme.

    Stii cum se zice, pana te mariti trece :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Auch! :( Iti doresc insanatosire grabnica, fara cicatrici!

    RăspundețiȘtergere
  4. promit sa va tin la curent cu poze mai ok, eu ma bucur acum ca-mi pot misca degetele :))).

    RăspundețiȘtergere
  5. "life can be infinite, only pain is ethernal"

    RăspundețiȘtergere