Pagini

a

sâmbătă, 19 iunie 2010

Io-s mai ghinionista, asa....

Cand merg la restaurante eu stau mereu cu frica-n san ca (iar) mi se greseste comanda. Si culmea, de cele mai multe ori mi-e frica degeaba, ca tot mi se intampla. Comand papanasi, de comanda mea uita, specific sa fie fara smantana, bineinteles ca sunt cu smantana. Sau: dintre toate comenzile de la o masa, a mea e uitata. Sau: a mea vine la 30 de minute dupa ce au venit restul. Sau: cer fara ceapa mi se aduca cu extra ceapa. Cer apa plata primesc apa minerala.
Din aceeasi serie, un restaurant foarte laudat, ajung si eu in sfarsit la el. Bineinteles ca toti au cuvinte de lauda si numai portia mea e cu carne stricata (si nu, nu sunt carcotasa, si restul vad si decreteaza acelasi lucru ca si mine, carnea e stricata). Sau carnea e mai arsa la exterior, cruda in interior. Sau comand un fel de mancare ce tocmai s-a terminat...
Si lista poate continua asa mult si bine. Acuma sincer m-am cam obisnuit, dar uneori ma mai intreb si eu cum e sa ti se aduca comanda la timp, fix ce ai cerut si sa fie si delicios? Ca prea rar mi s-a intamplat asta.

4 comentarii:

  1. Hmmm apropo de carne cruda sa nu te puna Sfantul sa ceri carne de vita in Franta. De ce??? Ca tocmai de ce ai scris mai sus ai parte. Si nu numai de vita, poate fi si de alte animale. Si NU!!! nu ti-au gresit comanda ci asa o mananca ei ... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca ai mancat cu mine clatite si ai baut socata :) - si nu fi rea - au fost aduse la timp si au fost ok. Nici dulceata nu a fost de capsuni nici socata foarte rece.
    Eu cred ca la tine totul tine de chelner :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu Marie, da si cat o trebuit sa-i zambesc la chelner atunci, ca sa fie bine, numa io stiu :)))).

    RăspundețiȘtergere
  4. ai sa constati cu surprindere in viitor ca poate sa fie si bine

    RăspundețiȘtergere