Pagini

a

vineri, 18 iunie 2010

Cui sfantu' ii plac porumbeii???

Eu m-am saturat de ei! Nu-i mai suport!!! Si va explic si de ce.
Ieri am ajuns acasa hotarata sa dorm, in asteptarea alinierii stelelor. Dar cum nu era ziua mea norocoasa, am ajuns sa am tot mai putina rabdare. Si pe cand adormisem si eu linistita, incepe povestea cu porumbeii.
Stiti, la mine pe balcon si-au facut cuib vreo 2 sau 3 familioane de porumbei. Intre partea de beton si partea dinspre interior se pare ca era un spatiu gol. Gasit de nenorocitii astia de porumbei. Ei, smecheri fiind, si-au facut cuiburile acolo, de cativa ani incoace, probabil din motive de spatiu foarte bun pentru ei. Da faza nasoala e ca astia (nenorocitii) n-ar sta linistiti pentru nimic in lume. Ii apuca cheful de povesti sau flafait din aripi mai ales in toiul noptii, si cand ti-e lumea mai draga te trezesti cu bataile lor din aripi, lovindu-se de peretele (fragil ce-i drept) dinspre camera. Si cum vara dorm cu usa de la balcon deschisa...oh joy, ma odihnesc de minune! A, mai povestesc si de faptul ca si-au luat-o in cap si ocazional ma trezesc cu cate un porumbel in camera?
L-am rugat pe tata de zeci de ori in anii astia, sa ii elimine de pe-acolo, dar el e milos (sau fricos, inca n-am determinat clar) si imi tot zice sa le dau pace. Sigur, doar nu doarme el in camera cu porumbeii!
Deci sa n-aud de porumbei, da? Nu-i suport!

PS: de ce ti-ai lua in casa pasari? Gen papagali?

3 comentarii:

  1. Re: @PS.
    Papagalii de colivie sunt pentru oamenii care n-au porumbei de balcon! :D You got off cheap on this one! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Simplu, iei o matura distrugi cuibul si arunci ouale. E o metoda cruda dar extrem de eficienta.

    RăspundețiȘtergere