Pagini

a

marți, 16 februarie 2010

Universal

Cred ca mai nou (sau poate asa a fost intotdeauna dar nu am observat pana acum) comportamentul uman in materie de relatii amoroase e universal. Desigur, se schimba mereu contextul, dar problemele gen "de ce nu suna?" "de ce minte?" "de ce insala?" cred ca le-am auzit la fel in toate tarile, indiferent de limba care se vorbea. Mie una mi se pare fascinant cum eu, romanca dau/primesc sfaturi legate de iubiri de la prieteni de nationalitate diferita, care se afla intr-un alt capat de lume (noroc cu messenger/facebook/twitter etc.).

Un comentariu:

  1. Stiu ca nu te-am sunat, dar nu indraznesc, pentru ca nu ma cunosti si ar fi cam ciudat sa te sun asa din senin :)
    Mai ales ca nu stiu ce as putea sa iti spun daca mai si raspunzi.

    RăspundețiȘtergere