Pagini

a

joi, 25 februarie 2010

Prima data

Ati observat ca atunci cand faci ceva pentru prima data iti iese cel mai bine? De exemplu, cand te urci pentru prima data la volan, te descurci mult mai bine decat datile care urmeaza, cand devii stresat pentru ca nu mai stii ce trebuie sa faci. Asta se aplica la tot. Prima data cand faci ceva cu totul nou iti iese bine, si nu e norocul incepatorului, ci e faptul ca nu analizam totul in cele mai mici detalii, actionam pur si simplu. Pe urma incepem sa ne gandim la ce am facut, cum am facut si incercam sa ne dam silinta sa fie cel putin la fel de bine, dar aceasta abordare e tocmai aceea care ne duce la rezultate mai slabe. Mie mi se pare ca traim in era controlului. Totul e despre a detine controlul, asta suntem invatati de mici. Oare nu putem sa ne intoarcem la perioada in care acceptai usor sa NU controlezi totul? Mie una sigur mi-ar face viata mai usoara.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau dar nu sunt de acord cu tine. Am patit de multe ori sa fac ceva pentru prima data si sa nu iasa prea bine si nu din cauza ca sunt idiot sau ceva asemanator. Poate tinem noi minte ce ne iasa bine din prima mai usor, pentru ca deh, suntem oameni, suntem narcisisti si mintea ne controleaza pentru a asigura supravietuirea. Eu unu, gresind sau nu, prefer sa regret ca am facut ceva decat ca nu am facut.

    RăspundețiȘtergere