Pagini

a

vineri, 27 noiembrie 2009

La multi ani!

Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le-am facut anul asta (pana acum, ca cine stie ce reusesc sa mai fac in luna care a mai ramas) a fost faptul ca am ranit una dintre persoanele care mi-au fost cele mai apropiate in ultimii ani. Am gresit iar consecintele greselii mele au avut un ecou puternic in sufletul acelei persoane. Iar cand gresala este mare, iertarea nu are cum sa vina usor, sau poate ca nu vine chiar deloc. Imi lipseste mult, imi doresc sa fie altfel, dar nu pot schimba ceea ce s-a intamplat. Azi e ziua ei si nu am curajul nici macar sa o sun sa-i spun "La multi ani" de teama ca asta ar putea sa o supere, amintindu-i cat am ranit-o, si poate nu-si doreste sa-mi auda vocea intr-o zi atat de fericita pentru ea. Nu o fac, dar ma gandesc la ea, si sper ca e fericita, mai ales azi.

Missing you.... La multi ani!

3 comentarii:

  1. Multumesc! Te imbratisez cu drag.. Si te-am iertat de mult timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. copil mic ci prosd :-)
    (non ho capito niente della lingua romana, dispiace, solo mi rocordo una phrasa :-)
    Joke

    RăspundețiȘtergere