Pagini

a

luni, 12 octombrie 2009

Flashmob?????

Cica s-a facut la Cluj cel mai mare flashmob realizat in Romania. Cica 400 de oameni. O PULA! Ala a fost mini-show regizat in toata regula, departe de ceea ce inseamna flashmob. Au vrut sa se compare cu Bucurestiul. Ala A FOST Flashmob, pe bune. Pentru dashteptu' ala de la Betiv-Boem-Orice-Numa-Dance-Nu, un flashmob se organizeaza in mare secret. Un flashmob inseamna sa nu chemi presa (care daca e secret nu are cum sa relateze la 45 de minute dupa eveniment,cu filmulete si poze cu tot), sa nu stie nimeni dinainte. Un flashmob inseamna in puii mei ca nu opresti circulatia cu ajutorul fututilor de la Politia Rutiera. Un flashmob inseamna ca NIMENI nu te identifica, si tu nu iti faci reclama la trupa ta de cacat (ca da, am fost la repetitiile tale, m-am uitat de pe margine, si am vazut ca aia nu sunt dansatori, da tu le iei bani, cotizatie lunara cica, oricum, chiar daca nu faci nimic cu ei). Un flashmob inseamna ca oamenii danseaza din dorinta de a spune ceva, de a face ceva, ori tu te lauzi cu 400 de oameni din care 150 din trupa ta (care a repetat inainte destul de mult timp...si pentru ce? ce are de aratat?). Sa fim seriosi, restul de 250 unde se vad? I-ai ascuns bine. A, si mi-e rusine sa vorbesc de atentatul la memoria lui Michael. Sau a lui Freddy. Ce puii mei ai vrut sa faci? Michael sau Queen? Nu mai intru in detalii legate de coregrafie, cum lumea ar trebui sa se plimbe normal pe strada si sa intre "ca din joaca" in dans, nu sa stea in cerc pe margine si sa se alature...dar na, deja intram in detalii...

8 comentarii:

  1. chiar e de toata jena....intentia e buna dar rezultatul ba...

    RăspundețiȘtergere
  2. loool :)))
    Dupa ce am vazut flashmobul din Stockholm si Bucuresti de ex., asta chiar mi se pare penibil. Tulvai :))) Pe cuvant, imi vine sa ma ascund sub pat de rusine ca sunt din Cj :)))
    Daca ar folosi alt cuvant, dar nu "flashmob" ca asta in nici un caz nu e un flashmob.
    Stii tu cine .. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Yup yup TOTAL BULLSHIT. Stateau garcienii acolo de la 6 :)). Pun pariu ca au avut si autorizatie de la primarie si ca era si Aprostu prin multime :D

    RăspundețiȘtergere
  4. traiasca domnu' antrenor! :)) chiar imi era dor de tip-top minitop...

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa merg si eu sa bag un Beavis & Butthead dance... Oricum .. FAIL
    Mi-e jena ca sunt din acelasi oras cu turma asta de oi proaste.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te supara fata draga, dar de toata jena aici cred ca tu esti.Sunt din Cluj, am asteptat cu sufletul la gura sa se faca ceva si aici pt. Michael si cand am aflat am fost foarte entuziasmata.Eu si alte persoane am facut eforturi mari sa venim, sa invatam coregrafia si sa ne dam silinta sa iasa bine.Eu am peste 30 de ani,am invatat de mult sa apreciez frumosul si intentia...dar tu inca nu,nu-i nimic,mai ai timp,Dumnezeu da o sansa tuturor.Bravo copiilor si tuturor participantilor si antrenorului!
    Sa luptam inainte, comentarii negative vor exista intotdeauna dar de fapt ne intaresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga duduie de 30 de ani care il asteapta pe Dumnezo sa-i dea tot in viata in loc sa se lupte sa obtina singura, din pacate n-ai inteles nimic din ce am scris eu acolo ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai decat sa ramai cu sentimente negative Oana...imi pare rau pentru tine, poate ca intr-o zi se va lumina si sufletul tau dar pana atunci ramai in umbra ta intunecata...si daca de acolo vi stim si cine te conduce...La revedere!

    RăspundețiȘtergere