Pagini

a

luni, 24 august 2009

Long time no see/hear...

N-am mai scris de ceva vreme, ştiu. Şi nu pentru că nu aş fi vrut sau nu aş fi avut ce să povestesc. Pur şi simplu am ales să nu-mi mai exprim (cel puţin o perioadă) frustrările legate de oamenii din viaţa de zi cu zi (pe scurt, sunt sătulă de ei, mai ales că sunt cam aceiaşi rataţi). La urma urmei, am avut şi am în continuare parte şi de momente frumoase pe care, marturisesc sincer şi fără părere de rău, în perioada asta le-am păstrat lângă sufleţel aproape cu gelozie.

Un comentariu:

  1. ...dar prea putine nu-i asa? Si mereu strepezita senzatie de "what the f*** is wrong with this world!?" Vulnerabili dar prea smuciti s-o recunoastem, ne doare clipa, ne bantuie chipuri si trupuri... farame de fericire constientizate tardiv.
    ...ne refugiem fiecare "intr'a sa utopie" si ne dorim sa contemplam lumea fara sa fim calcati pe degete...
    ...o fi astenia de toamna ... :)

    RăspundețiȘtergere