Pagini

a

luni, 31 august 2009

Amintiri din copilarie












...sau "Cum mi-am petrecut seara de sâmbătă". Foarte simplu, haios, spontan şi mai ales revigorant. Pe...hintăăăăăăă!!!!!! Am combinat încă 2 nebuni ca mine, şi ne-am dus în parcul mare să ne dăm pe hintă :)))). N-am mai râs cu atâta poftă de multă vreme, chiar recomand astfel de distracţii tuturora, sunt ieftine şi (cel puţin în cazul meu) mai distractive decât orice alternativă oferită de Big Town (Cluj-Napoca) sâmbătă noaptea la ora 2 / 3.

2 comentarii:

  1. E bine să vezi ca mai sunt oameni care apreciază lucrurile simple in viaţă (datul pe hintă, topogan... furatul de mere... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca am asteptat o ora sa va dati jos de pe hinta sa ma urc si eu, dar degeaba .. :P
    Acum nu e cea mai tare forma de distractie, fiecare mod isi are locul lui ...
    Ce e important, e sa faci totul ce iti trece prin cap si cu care nu ii deranjezi pe ceilalti .. foarte tare :)
    ... dar ce tituci bune ai sau are prietena ta :D
    Mxt

    RăspundețiȘtergere