Pagini

a

luni, 13 iulie 2009

Ziua bună se cunoaşte dis de dimineaţă

Colegii de servici care îmi citesc blogul sunt rugaţi să păstreze pentru ei ceea ce vor citi aici.

În fiecare dimineaţă când ajung la serviciu, mă întâlnesc cu femeia de serviciu care este în toiul finalizării curăţeniei. Invariabil, inevitabil, inexplicabil, dimineaţă de dimineaţă întrebarea ei este: Bună dimineaţa, aţi sosit? După 1 săptămână, 2, 3, credeţi-mă, auzind zi de zi întrebarea asta chiar îmi vine să-i spun: nu, n-am sosit, ceea ce vedeţi e o fantomă. Sau pur şi simplu să-i spun: NU! Sau să-i spun: Nu, sunt încă pe drum!
Măcar dacă ar schimba textul, măcar într-o zi, zău aşa, mi se urcă tensiunea la prima oră.

4 comentarii:

  1. Asta-i ca aia cu ospatarul:
    - Cine serveste salata?
    - Tu o servesti, boule, eu am comandat-o ca s-o maninc...

    RăspundețiȘtergere
  2. cam irascibila...saraca femeie atata poate si vrea sa fie politicoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. :)...ea e bucuroasa sa socializeze putin cu cine poate. Ca munca ei nu prea implica socializare si poate nici nu-i place. De fapt oare la cine ii place sa curete pe jos dupa altii ? Fii putin mai intelegatoare, pentru ca ea nu ti-a gresit cu nimic. Poate daca ar citi ceea ce ai scris in blog...sau ar auzi...ar fi f. ofensata si nu te-ar mai saluta veci pururi. Mai bine asa ?
    Live together or die alone (LOST - Jack Shephard)
    Spor si bafta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate nu are memorie,seara uitand totul. Data viitoare intreab-o: Dvs. stiti de cat timp lucrez eu aici? Daca raspunde "Pai nu de astazi?", atunci e clar ... ;)) Sau fa-i faza, intreab-o tu prima: "Bună dimineaţa, aţi sosit?" Cu ultima varianta risti sa-ti toarne in cap apa .. ea lucreaza de nu stiu cand, si tu o intrebi daca a sosit ;)) Dar daca vrei sa iesi din monotonie, poti incerca.
    Dar cel mai bine ar fi sa-i spui cu pasiune ... ca si cand bei cafeaua de dimineata, ... "Ce bine e sa vii la un loc de munca curat ..." Chiar iti dai seama ca saraca femeie nicio data nu e asteptata cu curatenie la locul de munca? In schimb tu? I-ai multumit vreodata ca a facut curat, fara sa te gandesti ca e o obligatie pt. ea, asta fiind meseria ei ... Ar fi un inceput frumos ... Astept vesti despre schimbari :D
    Mxt

    RăspundețiȘtergere