Pagini

a

marți, 14 iulie 2009

Iar...

Azi iar am treabă cu comuniştii, mai ales cu ăia mitici...Măi, de ce nu acceptă că sunt la vârsta la care ar trebui să stea să-şi vadă de treaba lor că numai încurcă???? Azi, cei mai antipatici îmi sunt ăia care dau telefon: Bună ziua, sunt Profesorul x, am fost decan acum 20 de ani la Facultatea de (chiar am făcut eforturi să-mi amintesc care dar nu reuşesc)....ştiţi, de la Bucureşti, vreau să vorbesc urgent cu ***. Deci pe lângă că sună din afara României, crede că mă interesează pe mine că el e un decan de acum 20 de ani!!! Neneeee, acum 20 de ani eu abia ştiam ce-i aia Bucureşti (şi de ăla ştiam pentru că mă ameninţa mama că mă dă la ţigani când eram rea).

Un comentariu:

  1. doar cu comunistii mitici e o problema????sau poate si alti comunisti care nu stiu ca a trecut vremea lor si ar fi cazul sa stea la soare si sa isi vada de durerile de spate...sau alte dureri...comunistii sunt la fel...mitici sau nu...

    RăspundețiȘtergere