Pagini

a

vineri, 12 iunie 2009

Stupid men...

Aseară mi-am amintit de o ieşire în club cu fetele, în After 8 (ce vreţi, era 2007 când era pe val), când vreo 3 dobitoci s-au gândit să o lovească peste fund pe una dintre prietenele mele, că aşa li s-a părut lor că sunt mai interesanţi. Întâmplător, trecea un bodyguard pe-acolo, şi când i-am zis că măcar să-i trimită de lângă noi, replica lui a fost: "Ce vrei să le fac acuma, şi tu, înţelege, sunt bărbaţi!". Adică dacă vine unul la mine şi mă pipăie, eu trebuie să stau, şi să-l las, bine mersi, liniştit, pentru că el se crede deştept. Data viitoare voi încerca şi eu. Pipăitul. Dar nu pe fund, ci la oo, să-i fac o tocăniţă din "bărbăţie" (ştiu, n-o să-mi iasă în cantităţi mari deoarece de obicei ăştia dăştepţi sunt complexaţi de puţa lor mică).

Un comentariu: