Pagini

a

sâmbătă, 20 iunie 2009

Martori la ce?

Am o problemă mititică cu aia care bat la uşă să ţi-l prezinte pe dumnezeul lor.....Cică o fac din "iubire pentru aproapele lor"....Apăi dacă "iubire pentru aproape" înseamnă să îl trezeşti din somn, să-l deranjezi cînd mănancă, se fute, face baie, face sport, învaţă, pentru că tu tre să-ţi îndeplineşti norma de persoane convinse să ţi se alăture, înseamnă că eu sunt Martoră la următorul scandal pe casa scării... Respectul pentru intimitatea fiecăruia unde este? A, nu le pasă...pentru că, repet, trebuie să-şi facă norma de convertiţi, şi ştiu asta cu certitudine.

Dacă mi-ar fi lăsat familia în pace, n-aş fi avut nici o treabă cu ei....Da aşa, zău că din toate religiile de pe lume cred că pe asta o detest cel mai mult! (friends know why).

3 comentarii:

  1. Am un coleg martor...si ma inteleg f bine cu el. L-am intrebat cati martori ai lui Iehova sunt pe plan mondial si zicea ca in jur de 7 milioane. M-am mirat si eu...aveam impresia ca is mult mai multi. Dar au un mod interesant si mult mai realist de a privi divinitatea decat ortodocsii de exemplu. Cat despre faptul ca iti bat la usa sau te acosteaza pe strada...asta nici eu nu inteleg. Probail...vorba ta...au o norma si o datorie in momentul in care intra in congregatie. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. de parca cat sport poti face in sufragerie...?
    pana la urma...tot sex se cheama ! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Jehovah's Fitness... ciudata specie...

    Modul lor de abordare a discutiilor teologice este foarte ok (cel putin la inceput).
    "Hai sa studiem Cartea, sa nu luam totul de-a gata, dupa dictare, cum fac ortodocsii" DAR, dupa ce mai avanseaza discutia, vezi ca de fapt "studiul" se face dupa o reteta prestabilita, facuta sa te determine sa ajungi la concluziile lor. Daca indraznesti sa spui ca vezi altfel lucrurile, ori insista in a te aduce pe calea lor "ingusta si dreapta" ori se enerveaza ca niste adevarati "crestini". Unii chiar se inrosesc, le creste pulsul, fac spume, si ajung sa te dracuie :)

    Si chestia cu agatatul pe strada sau batutul pe la usi e izbitor de asemanatoare cu afacerile bazate pe MLM... poate de aia si au asa mare impact, cu toate ca sunt putini. Fac marketing agresiv. Tre' sa isi faca norma de suflete aduse in Regat. Desi tot ei zic ca locurile first class sunt limitate (vreo 144.000 daca imi amintesc bine). Si atunci restul de cateva milioane la ce folosesc? Donatii, propaganda si tot ce trebuie ca sa le fie bine celor alesi...

    Am ajuns la cea mai rapida metoda de a scapa de "scaietii" de pe strada. "Da, multumesc, dar am si eu revista acasa, am primit-o saptamana trecuta de la cei cu care fac studiu.. mai bine o dati alcuiva care are nevoie." Zambesc frumos si plec mai departe.

    http://www.youtube.com/watch?v=Dr7HzuYeoVo

    RăspundețiȘtergere